PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

I'm back! (This time to stay)

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23

Halou c;
Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really.
Men nu är jag tillbaka! Nu lovar jag dessutom att det ska komma minst ett blogg inlägg om dan ;3 (yaay) problemet är bara att jag eftersom jag inte har någon dator, måste skriva på den usla appen.. Men det ska väl gå bra ändå haha. Ska göra om bloggen nu också så att jag verkligen kan starta på nytt.

Anledningen till att jag inte bloggat förrän nu kan ses som både komplicerad och enkel så jag tänker låta er veta den enkla delen. Det är ju inte precis en nyhet att jag har sjukdomen "depression" och min psykiska tillvaro bara faller, i takt med min relation till mina föräldrar. De verkar se mitt krig som något slags skämt som gör dem aggressiva mot mig eftersom det enligt dem bara är "att vara glad" och både dem och mina lärare ber mig återkommande "att bara vara glad" som att jag valt att må helt jävla piss och vilja dö. Oh, right påtal om lärare så börjar skolan imorgon (yippey! Ugh just.. Dö) jag hade 28 timmars ogiltig frånvaro förra terminen och det är inte ens hälften av alla timmars skolkande, men jag orkar fan inte. Men jag har satt som nyårslöfte att inte skolka så mycket den här gången, dessutom ska jag bli av med F:en som hänger som mörka moln över mig. Vi får väl se hur det går? :/ Men förutom skolan så ser resten av min vecka ganska bra ut c:
Jag och min älskade halv syster Emilia har bokat biljetter till Hobbit 3 på Fredag (omg har väntat i flera år!!!! Äntligen kommer den! <3333) och då ska vi ju även till centrumet så jag kan äntligen köpa batterier till vågen. (Min kära mor har ju tagit de förra eftersom att dem ser mig som en anorektiker o.o) så ska äntligen få se om jag gjort några framsteg, eller om jag måste jobba hårdare. Är så glad att jag äntligen ska få svaret wiie. Ska jag va ärlig så tror jag inte att jag förlorat ett enda kilo, snarare gått upp.... Men man kan ju alltid hoppas eller hur? ;D
Men nu är klockan 2:22 och jag måste... Försöka sova (i hopp om att det går bättre inatt än tidigare lol) men uppdaterar efter skolan igen!

God natt ~ <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Av nana le potato - 25 augusti 2014 08:05

Tjaow ;3 (ahahah jag är kreativ idag xD naah not really) Har haft det lite jobbigt sen igår.. Emilia stod på gränsen till självmord igår och när hon sa hej då.. mina tårar bara strömmade ner, gick inte att hejda.   asså seriös ;__; har aldrig g...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards