PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

Hemma igen ;3

Av nana le potato - 21 augusti 2014 13:25

Kon'nichiwa!

Ok det låter lite Wanne-be aktigt att börja ett inlägg så men nu får det göra det, orkar inte skriva hellu en enda gång till nu. Precis som jag sa igår blev jag hemma idag med, jag kom inte äns upp ur sängen mer än för att ta hampus telefon och ringa tsk. Så jag klev upp för cirka 20minuter sen och duschade B) sovmorgon <3 Men imorgon blir det skola igen

 imageJAG ORKAR INTE OK, men jag ska lyfta huvudet, låtsas att jag bara ser fjärilar och regnbågar... Men vi får se hur det går. Det är 100% säkert att jag går till skolan imorgon och 85% att jag kommer bli kallad skolkare eller något TT--TT Killarna i min klass (framförallt en snubbe som varit min bästa vän enda fram tills 4an när han typ halv övergav mig - vilket inte var så konstigt. Han hade ju sina killkompisar så vafan skulle han med mig till??) Men dem glor på mig hela tiden (till och med på lektionerna) som om jag vore ett missfall eller en idiot. :c men jag tänker banne mig ignorera det. Jag ska bli stark, jag måste klara det här.. Och Jossan? Tack <3 Du gav mig ljuset jag behövde igår kväll. Du är en ängel. 

 

Men så vidare från min sjukt ointressanta vardag till Anime. Ska jag vara helt ärlig så tänker jag inte erkänna vad mer jag tittade på igår än Corpse party xD men ni ska få en liten betygsättning osv av corpseparty tourtured souls:

 

Corpse party - tortured souls

Survival Horror ( dock är den inte särskilt läskig) &  adventure

Det finns faktiskt ett spel till det också, jag bara måste testa det någon gång! seriöst

 Photobucket

Handling: En av flickorna på en skola ska byta, och dem alla samlas för att säga adjö och (om jag inte minns fel) sova över i skolan. Dem börjar med en enkel liten spökhistorie, och sedan ska de göra en vänskaps Ceremonie. Men någonting går fel och de kastas in i grundskolan som försvunnit under marken för många år sen. De delas då upp i grupper om två och två och måste försöka överleva alla faror som finns där. (kortfattad handling som jag skrev ihop nu så mobba inte xD) 

 

Antal dansande kaniner från mig:

imageimageimage / imageimageimageimageimage

3/5 Dansande kaniner! ok, egentligen ville jag ge den 3,5 men lixom.. JAG KAN JU INTE DELA EN KANIN PÅ MITTEN D: xD 

 

såå nu måste jag ställa ifrån mig datorn innan någon kommer hem *tittar misstänksamt runt mig* Sayonara!


 
 
Bakaneko

Bakaneko

26 augusti 2014 23:27

"If you made a sad face just because you're sad, then sad things will truly happen.
But if you smile, someday the smile will become real, and the sadness will disappear" - Yuuko Amamiya
Det är ett fint citat :3

Och oroa dig inte om några störda killar, de tittar på dig för att du ser så fruktansvärt bra ut och eftersom de är ryggradslösa grodyngel så kan de inte göra annat än att glo <3

"Dela en dansande kanin på mitten" x'D
DU ÄR SÅ GODHJÄRTAT xD
Jag borde se Corpse Party någon gång men jag har liksom bara aldrig haft lust... för jag vet att den enda karaktär jag inte tål kommer leva i slutet :D

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

nana le potato

26 augusti 2014 23:30

Amme aw xc U GOTTA WATCH IT, >:3 löve it.
Men tro mig o.o jag är en läskig person ahah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23


Halou c; Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really. Men nu är jag tillbaka! Nu lovar j...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards