PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

#jagärsåokreativattjagintebehöverenrubrik B)

Av nana le potato - 20 augusti 2014 09:14

Tjaow ~ 

De flesta av er är nog i skolan just nu, med tanke på att skolan började igår TT--TT ( i måndags elr idag för vissa ) Jag gick faktiskt till skolan igår, vilket fick mig att må sjukt dåligt :s betedde mig nog som ett svin kändes det som :c sorrie. Men jag vaknade igår och kände hur ögonen rann o klibbade - tittar i spegeln och inser att dan börjat på det absolut *bästa* sättet ever: jag har fått ögoninflammation.  självklart var jag tvungen att gå till skolan ändå, som vanligt. 

När jag väl kom dit blev jag tvingad att skriva svar på frågar som såg ut typ såhär:

 

Vad har du för spontana tankar och känslor inför skolan?

Vad har du för mål?

Hur tycker du att du mår?

 

Det gjorde mig inte direkt mkt gladare -_- Well, den sista frågan var inte till alla, den ställde min lärare mig personligen. Och mitt självklara svar kom direkt: jo, jag älskar skolan och ser allt som regnbågar med fjärilar!  Så nu hoppas jag att dem låter mig vara.

 men det var ju igår? vad gör jag hemma nu då?

Jo jag har redan börjat med min gräsliga vana att frånvaroanmäla mig (anmäla att jag är sjuk) då min skola har en telefonsvarare som svarar. Jag mådde seriöst inte bra imorse, vaknade och fick en panik attack så bestämde mig för att stanna hemma när jag dessutom såg att jag försovit mig en timme. Såååå nu när jag ändå bloggar (med pappas dator yaay )

kan jag väl slänga in lite mer saker än bara mina dar :3

 

 NI MÅSTE BESÖKA DEN HÄR BLOGGEN OKOKOK B) då kanske ni får vara på vårat té party med kakor o enhörningar >:D (bilden är en länk, eller ska vara iaf om den fungerar c: )

 

Sen så har jag tittat typ hela dagen efter skolan igår på en massa saker som jag vill ha x3 så tänkte visa en cooosplay jag vill ha:

 

96-Attack-on-Titan-Eren-Jaeger-Short-Dark-Brown-Cosplay-Wig-Free-shipping-wigcap


Attack-on-Titan-Shingeki-no-Kyojin-Eren-Jaeger-Mikasa-Ackerman-Cosplay-ShoesAttack-on-Titan-Eren-Jaeger-cosplay-Cloak-Investigation-Corps-Camp

Eren Jaeger cosplay 

image ahahah så glad, I gotta buy that shiet! övertalade milia-ne att cosplaya levi med mig oxå så vi kan cosplaya ereri! <3 weei  ooooh ooh oooch nelly kanske ska cosplaya Mikasa med oss då som bah NOPE xD Would be so awesome seriously.

Sen ska jag möta majken mån dag, så ska jag passa på att köpa lite hårfärg :DDD men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska färga ljusblått (kmr snarare bli blått för orkar inte bleka mitt hår) eller roosa? 

men nu så tänker jag gå o se om Corpse party tourtured souls (nej jag stavade troligen inte rätt xD) så hedå 


 


 
 
Nelly

Nelly

20 augusti 2014 22:32

Uh du e inte ensam om att må dåligt över skolan ( vilket du redan vet men ssschh xD )
Och dom där frågorna oh god
Varför ens

Och jag vill också kunna frånvaroanmäla mig, även fast att det inte är så bra.. men suuuck att mamma går till jobbet efter att vi åkt.
Men ska vi köra på planen att typ döda alla lärare bc dom suger?
och juste, glömde säga på kik att Pia började tjata om mål och betyg det första hon gjorde ): ughu

OCH JAG HAR BESTÄMT ATT KÖPA EN MIKASA COSPLAY TILL NC 2015
måste bara typ vänta på julklappspengar osv B)
och så ska jag försöka sy Juvia xD

Men det blir awesome B)
VI MÅSTE BARA HITTA EN ARMIN
och så juste, Tove cosplayar ju Christa/Historia, så vi kan ta med henne också kanske? B)

http://nekomimichan.bloggplatsen.se

nana le potato

20 augusti 2014 23:01

JA PERFA B)

Men uh, Pia gå o ta dig! Usch på dig.
Men tro mig, börja inte frånvaroanmäla dig.. Uh det är som en jävla drog.
Fast om du ska iaf, kan jag alltid lära dig hur du klarar dig ändå. Mamma åker typ alltid efter oss o hampus efter mig. Men har lärt mig några knep >B) AND THEN LETS KILL THE TEACHERS, lets begin with ingrid and pia! GO FOR IT

 
Bakaneko

Bakaneko

26 augusti 2014 23:23

Men usch, ögoninflamation ;^; Och du var tvungen att gå till skolan med det?! Uguu D:
Det är deprimerande att gå till skolan efter lovet, det tar fett lång tid att komma in i rätt "rytm" och dras med alla jädra lektioner, men bara man fixar det så brukar resten ordna sig afterwards x3

TACK FÖR LÄNKEN let's have a rainbow tea party rajt nao
NI MÅSTE COSPLAYA EREN OCH LEVI det vore awesome owo
Och gulligt x'3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

nana le potato

26 augusti 2014 23:28

X3 JAOW I gotta invite mah unicorn too B)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23


Halou c; Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really. Men nu är jag tillbaka! Nu lovar j...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards