PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

I'm back guys ~

Av nana le potato - 11 augusti 2014 12:42

Halo!

Nu är jag äntligen tillbaka phew, fast saknar redan grällsta sjukt mkt D: 

Men i alla fall så tänkte jag börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat som jag sa.. ni kanske läst om den stoooora skogsbranden i sala? Ja asså, grällsta låg 2,8mil bort från närmaste delen av branden så några av dagarna var det så sjukt rökigt att vi inte såg himmelen och det gjorde ont att andas. Under dessa dagar hade vi - i alla fall inte jag - någon teckning och alla satt o tryckte som rädda hundar inne i kiosken eftersom det var det enda stället med frisk luft. usch.

Men det klarnade upp inför fredagen så vi kunde bada med hästarna yaay!

Har inte hunnit ladda upp mina bilder dock.. så ni ska få lite bilder fotograferade av andra 

Rocky min lilla bitska bebis som utgjorde mitt team med mig den här veckan xD

Emilias mordlystna häst Gazela xD well, jag red henne först men vi böt, och jag funderar på att anmäla henne för mordförsök o.o (hon var brunstig så hon var sjukt mycket surare än vanligt) 

 

betty min älskade bebis <3

nellie <3

selma <3 gwaaaahdwjkhudrsdjn dem är sååå söta 

 

Men nu mina vänner & fiender och gud vet vad som finns där ute, nu ska jag baka tills imorgon.

wooaah, tänk att jag redan fyller 14 like woww

 

Hedåå! <3

 

 
 
Nelly

Nelly

11 augusti 2014 23:36

JUSTE SHIT DU FYLLER ÅR IMORGON JAG HADE GLÖMT DET (jag e dum ): ), SKA FÖRSÖKA HITTA PÅ NÅGOT SOM JAG KAN GE NÄSTA VECKAAA HIHIIHIHIHIIH

http://nekomimichan.bloggplatsen.se

nana le potato

12 augusti 2014 14:44

MEH SHIET PÅ DIG UNGE XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23


Halou c; Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really. Men nu är jag tillbaka! Nu lovar j...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards