PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Pissed off?

Av nana le potato - 1 augusti 2014 20:18

hallo!
Jag är ledsen att jag inte bloggade igår, mitt internet till datorn har pajjat -_- så får helt enkelt klara mig med bloggplatsens usla Ipad app så länge.. *Suck* I alla fall så hade jag tänkt visa en lite upprörande grejj för oss som älskar anime och manga:

Well, de där små... Jag har inte äns ord för hur illa jag tycker om dem nu.. Verkar tro att varenda tonåring ska ha råd att betala En förmögenhet varje månad för att kunna se och läsa anime o manga. Vårat lilla intresse ska inte behöva kosta oss skjortan och att de nu tar bort våra favorit sidor.. Det är bara för hemskt! Jag vet inte vad jag ska säga, jag hoppas bara att mina favorit sidor är kvar när jag kommer tillbaka från ridlägret nästa vecka.. Uh. SHINGEKI NO KYOJIN, FAIRY TAIL, AMNESIA, SANKAREA, BLACK BUTLER, HETALIA OCH ALLA ANDRA ANIMER ~ KEEP FIGHTING TO STAY.

;--; so.. I will just get all my hopes focused on the anime is still there when I return.

 
 
Ingen bild

Julia

1 augusti 2014 21:29

WAAAAAAAAAAAAAT!!!??? Jag kommer seriöst börja gråta snart om det verkligen är sant! Anime och manga är mitt liv och min själ T^T

nana le potato

11 augusti 2014 12:42

Jaag vet T.T satt typ o grät hemma jag också

 
Bakaneko

Bakaneko

2 augusti 2014 00:02

Maaaaan, jobbigt läge. Men hellre detta än att animekulturen kraschar på grund av dålig inkomst. Oavsett hur lite pengar jag har så tycker jag ändå att det är bättre att betala, det är ju tack vare våra pengar de kan fortsätta hålla på osv... Jag kan tipsa dig om Crunchyroll, man betalar inte så mycket i månaden och då ser man alla licenserade animes lagligt med engelska subtitles c:
/Jag måste börja med det när jag växer upp och börjar jobba/
Detta lär nog ta ett tag iaf~

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

nana le potato

11 augusti 2014 12:42

aah, tack för tipset!
ska kolla de wie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23


Halou c; Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really. Men nu är jag tillbaka! Nu lovar j...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards