PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Shingeki no Kyojin <3

Av nana le potato - 30 juli 2014 15:00

Ahah hej där xD

nejmen nu har jag suttit o tittat 14 episoder i sträck av Shingeki no kyojin (attack on titan) i stället för att städa ahah förlåt mamma o pappa xD Men ska se vidare episode 15 o så vidare sen. Men tänkte göra en snabb liten uppdatering om den först iaf så här kommer den:


Namn: Shingeki no kyojin - Attack on Titan
Handling: 
Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind.

 

Mitt betyg: 
 imageimageimageimage / 
imageimageimageimageimage

( 4 Dansande kaniner av 5)

 

Har du inte sett den ännu så befaller jag dig att se den! 

(jag var sen som *** att se den för jag orkade inte xD jag ångrar de nu den så sjukt bra!) 

 

Men nu har jag ju ett nytt OTP like omfg! min nya favo shippning 

imageERERI <333


OMG JUST LOOK AT THEM JHGFDOJHDSCVHJNK,

ok första gången jag ser fram emot skol-skiten för nu måste jag proppa mitt skåp fullt med Ereri OCH nalu tihihihi

 

Aja nu har dem väntat länge nog på mig 

image NOW I COME BACK SHINGEKI NO KYOJIN!

 
 
Bakaneko

Bakaneko

30 juli 2014 18:43

TACK FÖR ATT DU INTE GAV DEN FEM DANSANDE KANINER för det hade alla andra gjort och den är sjukt överskattad D:
Den är jättebra och den drar in en direkt så man knappt kan sova, men gud så överskattad ;n; High five på Ereri, tho~!

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

nana le potato

30 juli 2014 19:36

JA MEN PRECIS! *high fives*
VILLE GE DEN 3,5 FAKTISKT MEN DE KÄNDES HEMSKT ATT DELA EN DANSANDE KANIN PÅ MITTEN, VÄLDIGT HEMSKT D: så den fick fyra ahahah men yay! Äntligen nån som förstår c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23


Halou c; Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really. Men nu är jag tillbaka! Nu lovar j...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards