PotatoPrince

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Ohayo mina-san!

Av nana le potato - 30 juli 2014 12:41

Hallou c:<

Jag tänker börja med att säga förlåt för att jag tog bort inlägget från igår (det senare inlägget) eftersom det var för långt ;3; I alla fall så har min morgon inte startat så bra 

imagehoppas eran dag börjat bättre.

Det är nämligen så att jag dygnat inatt (jaaa jag satt på mitt tak och tittade på attack on titan hela natten lång o sjöng.. *suck* STACKARS MINA GRANNAR hgftdkl) Och sen klockan halv 8 kanske? så får jag ett minst sagt otrevligt och förbannat sms från en förälder till min kompis. Och när jag läst igenom det inser jag att det var ämnat för min mamma, så enda sedan dess har jag haft halv panik utan att veta vad jag ska göra  men men, så har man ju så underbara vänner som Jossan, räddaren i nöden

 Photobucket

som hjälper en, no matter what u are up to, tack jossan <3 

 

 

men men nu släpper vi det, för det är inget jag skja dra upp här egentligen.
Så nu sitter jag här i mitt rum som egentligen ska städas just nu, och lyssnar på åskan som mullrar strax utanför mitt fönster. Den låter så nära nu D: 

image Tasukete senpai! 

ehehe..  ska stänga ner datorn snart så jag slipper bli av med den ;3; men först ska ni få lite bilder från my:närcon och närcon sommar 2014 wei ~ 

 

                        OMG MAH POSTERS PhotobucketI löve them ahahah

 

  < mah lenses <3 waah! Blue demon eyes those are awesomeee

      < mah most beloved thing <3 Jag fick den från emilia bara för hon vet hur mkt jag älska vargar, så nu har jag suttit och luktat o kramat den sen igår ahahah. men ibland är jag bara för korkad för mig själv *bangs head into wall again* för nu luktar den inte milia längre, nu lukta den nana.

   <- jag från my:närcon

 

men aja nu måste, MÅSTE jag gå, allt blåser omkring som galet i mitt rum (har öpper fönster hehe) och de låter som att tor slår med sin förbaskade hammare på mitt tak yju7tredsaffgh

 

so sayonara! 

 
 
Bakaneko

Bakaneko

30 juli 2014 18:42

Uuuwh, åska och arga föräldrar, finns det något läskigare? D:
Söta posters, I see you like Fairy Tail xD Den blev så himla stor i Sveariket helt plötsligt~ Vargen är fin, älskar dem jag med :3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

nana le potato

30 juli 2014 19:38

Ah *claps my hands and dance around like an idiot*
Du är min nya bästis nu xD hahah.. Nejmen wahah I feel happie, someone who finally understood >;3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nana le potato - 15 januari 2015 21:06

Jag har haft en massa problem med bloggplatsen den senaste tiden. Bland annat så har mina inlägg inte publicerats, utan de har raderats efter att jag tryckt på "spara inlägget". Det och att jag nu ska fokusera helhjärtat på min vikt (och Emilia) til...

Av nana le potato - 11 januari 2015 17:32

Så nu är jag tbx igen efter att ha haft en trevlig dag med Emilia och en "babysitting day" igår. Tänkte börja med en film recension faktiskt hehe. Namn: Hobbit - The battle of 5 armies --- Handling: Detta är fortsättningen på Hobbit 2 (Smau...

Av nana le potato - 8 januari 2015 15:37

så... nu är första skoldan slut och jag vill bara slå mitt huvud iväggen tills det exploderar eller nått....... Dagen sög verkligen ):  Vi hade tydligen fått en ny elev idag? en tjej i parallel klassen som satt med de andra tjejerna.(hon verkade kä...

Av nana le potato - 8 januari 2015 02:23


Halou c; Jag märkte ju sist att jag inte riktigt kunde hålla igång bloggen, när datorn kraschade (fortfarande sönder TT-TT) o livet inte ville ha mig längre så kände jag att bloggen inte var något att ha, Really. Men nu är jag tillbaka! Nu lovar j...

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou! Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD Har det lite tufft i skolan osv så aa... Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig...

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards