PotatoPrince

Alla inlägg under juli 2014

Av nana le potato - 30 juli 2014 15:00

Ahah hej där xD

nejmen nu har jag suttit o tittat 14 episoder i sträck av Shingeki no kyojin (attack on titan) i stället för att städa ahah förlåt mamma o pappa xD Men ska se vidare episode 15 o så vidare sen. Men tänkte göra en snabb liten uppdatering om den först iaf så här kommer den:


Namn: Shingeki no kyojin - Attack on Titan
Handling: 
Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind.

 

Mitt betyg: 
 imageimageimageimage / 
imageimageimageimageimage

( 4 Dansande kaniner av 5)

 

Har du inte sett den ännu så befaller jag dig att se den! 

(jag var sen som *** att se den för jag orkade inte xD jag ångrar de nu den så sjukt bra!) 

 

Men nu har jag ju ett nytt OTP like omfg! min nya favo shippning 

imageERERI <333


OMG JUST LOOK AT THEM JHGFDOJHDSCVHJNK,

ok första gången jag ser fram emot skol-skiten för nu måste jag proppa mitt skåp fullt med Ereri OCH nalu tihihihi

 

Aja nu har dem väntat länge nog på mig 

image NOW I COME BACK SHINGEKI NO KYOJIN!

Av nana le potato - 30 juli 2014 12:41

Hallou c:<

Jag tänker börja med att säga förlåt för att jag tog bort inlägget från igår (det senare inlägget) eftersom det var för långt ;3; I alla fall så har min morgon inte startat så bra 

imagehoppas eran dag börjat bättre.

Det är nämligen så att jag dygnat inatt (jaaa jag satt på mitt tak och tittade på attack on titan hela natten lång o sjöng.. *suck* STACKARS MINA GRANNAR hgftdkl) Och sen klockan halv 8 kanske? så får jag ett minst sagt otrevligt och förbannat sms från en förälder till min kompis. Och när jag läst igenom det inser jag att det var ämnat för min mamma, så enda sedan dess har jag haft halv panik utan att veta vad jag ska göra  men men, så har man ju så underbara vänner som Jossan, räddaren i nöden

 Photobucket

som hjälper en, no matter what u are up to, tack jossan <3 

 

 

men men nu släpper vi det, för det är inget jag skja dra upp här egentligen.
Så nu sitter jag här i mitt rum som egentligen ska städas just nu, och lyssnar på åskan som mullrar strax utanför mitt fönster. Den låter så nära nu D: 

image Tasukete senpai! 

ehehe..  ska stänga ner datorn snart så jag slipper bli av med den ;3; men först ska ni få lite bilder från my:närcon och närcon sommar 2014 wei ~ 

 

                        OMG MAH POSTERS PhotobucketI löve them ahahah

 

  < mah lenses <3 waah! Blue demon eyes those are awesomeee

      < mah most beloved thing <3 Jag fick den från emilia bara för hon vet hur mkt jag älska vargar, så nu har jag suttit och luktat o kramat den sen igår ahahah. men ibland är jag bara för korkad för mig själv *bangs head into wall again* för nu luktar den inte milia längre, nu lukta den nana.

   <- jag från my:närcon

 

men aja nu måste, MÅSTE jag gå, allt blåser omkring som galet i mitt rum (har öpper fönster hehe) och de låter som att tor slår med sin förbaskade hammare på mitt tak yju7tredsaffgh

 

so sayonara! 

Av nana le potato - 29 juli 2014 12:42

Ohayo!

Idag har jag börjat dagen med att sitta framför datorn forever alone me min kaffe ahahah, men vi leta bilder från närcon.. är fortfarande inte klar då de fanns runt 110 sidor med bilder på flickr, uh så jobbigt lixom 110 SIDOR!? men men, har hittat några att dela med er iaf  ~ 

 

 

emilia som no-face human form

 

   

detta va vinnaren i närcons cosplay tävling master-class, så awesome! 

   

*våran* vän (ok de va toves vän men shyy) Saga var med o tävlade som Lucy heartfilia 

sen så hittade jag en bild på Joker ahah (ja jag tänker fortsätta kalla honom joker även om hans namn var malte o jag gav honom nya namn varjhe dag, men de va ok för honom c;<

    Reikaaa <3  ahahah stod lixom 1-3meter ifrån henne på Ncc tku4ewur 

 

*program-ledaren* eller vad man ska kalla honom var helt awesome! Han var så rolig haha, I hope to see ya again 

     

så hmm, de va de jag hitta nu, men ska fortsätta mitt lilla sökande så får ni en lite bättre uppdatering senare, men det blir nog ikväll för nu har man lovat att följa med o bada oxå  de så varmt så de behövs nog. 
men först ska emilia få min uppmärksamhet (eller ja jag ska försöka sno hennes xD) 


NOTICE ME SENPAI!  hahah... hedå ;3

Av nana le potato - 28 juli 2014 23:08

Jag ska gå o lägga mig nu >.< tidigt men ... välbehövligt?

iaf så vill jag bara dela en av Vändett&forall; Cosplay s videor med er innan, bara för att de är så sjukt underbara o roliga ;D

 

so here it is

Hope you enjoyed it, lika mkt som jag gjorde ahah, love you Vändett&forall; Cosplay 


Sayonara guys, Oyasumi nasai <3


Av nana le potato - 28 juli 2014 21:16

Annyeong!

 

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt liv. Men ni får väl kika in och titta efter själva istället? 

 

~~~~

 

Idag lämnade jag mitt älskade andra hem - närcon.
Saknar det redan så mkt att jag känner mig tom, haha. fick lämna min lilla bebis där, vilket kändes hemskt eftersom jag inte vet när vi kommer träffas nästa gång. Kanske blir det senare den här månaden? kanske nästa år.. uhu. 
 Men så fick jag ju min första kyss också <3 

   ahahah, var lite rädd att jag skulle göra bort mig faktiskt men det gick bra, det var en underbar känsla. Närcon har varit de lyckligaste dagarna i mitt liv på väldigt länge.

Saknar alla därifrån, 

 

Moa

 

Malin

 

Joker

 

Nelly-sama

 

Tove

Jossan

 

Majken

 

Adam

 

Emilia (bakom nelly) min bebi 

och ida D: men fick ingen bild på henne


Hahah vi var en så stor grupp att vi fick sitta vid 2bord på sakura garden maid café 

   

och vi stod först i kön till allt, ALLT, vi gick på så vi fick bästa platserna xD 

Vi stod i kö 1,5 timme till Ncc (fick inga bra kläder därifrån föörlåt )

sen stod vi 1,5 timme till vanliga cosplay tävlingen också, 1,5timme till sakura garden maid café's öppning, 3,5 timmar till avslutningen och ja allt annay vi gjorde, uhuh det var mkt köande

 men det var värt det!  Speciellt när Vendetta Cosplay uppträdde med sin Attack on Titan comic scene, ahah den var för underbar <3 jag är nu officiellt ett fan av dem.

Jag saknar helt enkelt allt från närcon, till och med när emilia och majken *bråkade* om mig i stora salen hahah...  och att lura butiksägarna att vi var engelska, gud de var så mkt kul.

 

men nu saknar emilia mig på kik hehe, so Sayonara people! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards