PotatoPrince

Alla inlägg under september 2014

Av nana le potato - 11 september 2014 17:08

Hellou!
Jag är ledsen att jag lixom.. Hoppat att skriva här, men nu är jag ju här? XD
Har det lite tufft i skolan osv så aa...
Vet inte riktigt när jag skrev mitt förra inlägg? Kanske när jag precis köpt mitt spingband.. Hehe mitt mine sviker mig TTnTT meen det är inte intressant så nu går vi vidare till nått.. Halv intressant xD för jag har äntligen färgat håret blått :D (eller ja turqoise men ändå)

Dääär kom en liten ful bild på det cx

Har varit sjuk typ hela den här veckan, så tog den bilden för att visa milia-ne när hon bad om en selfie ;3; (yay hon blev glad för brukar oftast svara att jag inte vill ta selfies)
Idag skriver jag från Ipad igen och kommer bara skriva ett suuuper kort inlägg (vilket jag redan gjort... O.o) för gick hem idag med migrän ): nästa inlägg blir i alla fall bättre ;D och så skriver jag från hampus dator som jag får låna också (nä mitt internet pajjat för alltid på min data)

Meeen nu tänker jag avsluta dt superkorta inlägget och svara på min älskade sötnos som spammar min kik, ehe <3 sajonara

Välkommen till mig!

 

Annyeong!

Mitt namn är Nana och jag är en liten potatis på 14 år som är intresserad av bland annat kpop, hard rock, metal, anime, cosplay och manga (o en massa andra saker xD) Jag är prins av potatisland och styr tillsammans med min lilla princessa det som ska föreställa mitt lilla liv <3

Senaste inläggen

Bloggar du måste besöka

 

 

Bilderna är länkar till deras bloggar <3

En fråga? här kan du ställa den!

1 besvarad fråga

vilket år eller vilken månad söker du?

söker du något speciellt i bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards